den enda gången jag backar är när jag tar sats...

red ut med Julia och Madde igår och julia sa att jag kan börja trava han nu! :D Han ser mkt bättre ut och han har blivit så mujk i formen och att rida över huve taget! Julia sa att han hade faktist blivit jätte fin! (a)
sen efter det så åkte jag hem till farmor och farfar och sen chillade jag hära hela kvällen... sen vaknade jag typ 8 ?! sen åt jag osv och nu sitter jag vid datorn och vid 1 slutar patrik på jobbet så ska jag och han äta sen kör han upp mig t hoRfors eller t stallet, så ska jag rida med Lovisa få se vart vi rider!? sen åker jag väll hem eller nåt så kommer farmor hem t oss så jollan får vara hemma sen ska jag väll sova eller nåt ! :D c ya later // Celine!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0